sobota, 7 lipca 2018

Blokada w działaniu - to nie problem

Pomagam przedsiębiorcom rozwiązać ich problemy, które blokują ich działanie. Każdy kto skorzystał z takiej rekomendacji do eksperta i zdał się sprawdzone rozwiązania, szybko rozwiązał swój problem.
Z partnerami biznesowymi dzielę się myślą Tima Ferrissa "Skup się na byciu produktywnym, a nie zajętym". Dzięki takiemu podejściu, osoby z którymi współpracuję zajmują się tym czym chcą się zajmować i nie tracą czasu na szukanie rozwiązań problemów na których się nie znają i nie chcą znać.
Robię to ponieważ mam talent do łączenia ludzi. Jestem mistrzem superkomunikacji, co pozwala na znalezienie odpowiedniego eksperta lub partnera biznesowego, ale też takie dopasowanie ludzi, żeby zostali już ze sobą  na lata. Umiejętne dopasowanie osób przedsiębiorczych sprawia, że ich sukces się skaluje, a działalność rozwija.
Tak było w przypadku Rafała, który do mnie zadzwonił miesiąc temu. Dowiedział się o mojej działalności od naszej wspólnej znajomej z klubu gokartowego. Powiedział: Adam, mój dostawca zawiódł. Stawiam hale przemysłowe i nie mam wełny do ocieplenia dachów. Czy masz kontakty do firm produkujących wełnę? Skojarzyłem go z największym dostawcą materiałów budowlanych na Europę Zachodnią. Gdy okazało się że nikt tej wełny nie ma, znaleziony został dla niego zamiennik Zamiennik który nie tylko spełniał jego potrzeby, ale też był dużo tańszy niż to co stosował do tej pory. Rafał nawiązał bardzo dobrą relację z partnerem, którego mu wskazałem.
Zachęcam do działania. A to co Cię ogranicza powierz mi. Razem znajdziemy rozwiązania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz